8/19/13

Hapukoore-pannakad

Milline tore kokkusattumus, et esimene küpsetis, mis ma siia lisan, peale seda kui mu pere laienes ja kahest sai kolm, on tõeline pere-hommikusöök - pannkoogid!

Ma pean tunnistama, et vaatan pannkookide tegemisel alati mõnd retsepti (seekord siit). Pooleldi inspiratsiooniks, pooleldi selleks, et kui pannakad tulevad kuidagi eriti head, siis teab kohe järgmisel korral samu koguseid panna. Seekord valmisid koogikesed hapukoorest, sest piim oli ootamatult otsa saanud. Ja hea oligi, sest need said kõige paremad, mis ma valistanud olen! Ja siin ka siis nüüd retsept, et järgmiseks korraks oleks see hästileitav.

Mida vaja läheb?

2 muna
100-150 g hapukoort
2 dl jahu (sõeluda)
4 spl suhkrut
1 tl soola
0,5 tl soodat (või 1 tl küpsetuspulbrit)

Kloppisin munad soolaga lahti (vispli abiga), segasin juurde hapukoore, sõelusin sisse jahu ja sooda ja viimasena kloppisin hulka ka suhkru. Lihtne! Muuseas taigen on parajalt tihke ja paraja konsistentsiga, et saab vormida ka näiteks südamekujulisi pannkooke :)

Kaunistasin/maitsestasin mee ja šokolaadi strösseliga.


No comments:

Post a Comment